Sivut

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Kuvahaaste




OHJEET: Jaa lempparikuvasi antamistani aihekategorioista, kerro miksi pidät juuri siitä tai miksi valitsit juuri sen. Kuvan ei ole tarkoitus olla sinun ottamasi vaan sellainen missä sinä ehkä itse esiinnyt tai missä suosikkihevosesi on. Muista kysyä lupa kuvaajalta kuvan julkaisuun ja mainita kuvaaja! 


Lemppari...



..estekuva


Varmaankin tämä on mun lemppari, vissiinki tän vuoden tammikuussa otettu kuva. Veera hyppäs tollon tosi kivasti, mä näytän aika järkyttävältä mutta Veera on ihan kivan näkönen tässä. Tän on ottanu Rea.


..koulukuva



Tää kuva on otettu viime vuonna loppukesästä, ja ratsuna Lakijs. Laki oli tosi hieno, iso hevonen jolla oli tosi hienot liikkeet ja silläkin useesti tuli mentyä. Tää kuva on mun mielestä tosi kiva, ja oli vaikee valita minkä kuvan valitsisin, ku tolta tunnilta oli monta tosi kivaa kuvaa. Muuten Lakin sukupostista löytyy pari kuvaa tolta tunnilta :D Ja niin tän on ottanu Emppu.



..yhteiskuva



Mun mielestä tää on tosi kiva kuva, hevosena on Lassi, joka oli mun vakkari Okeroisissa lähemmäs neljä kuukautta. Lassi oli tosi sympaattinen hevonen ja se on yksi niistä ketä mulla on eniten ikävä mun entisistä vakkareista. (+mun ilmeestä ei puhuta..:D)




Tästäkin tykkään tosi paljon, tää on viime vuoden alkusyksyltä kun menin Umonalla :) Se oli tosi kiva, ja sillä ois kiva mennä taas. Tää on kivan rauhallinen kuva ja Umpalla on kiva ilme.



..kisakuva




 Tän kuvan on ottanut Maarit, ja ratsuna Netta. Mentiin helppo C:n rata, saatiin lähemmäs 63% ja sillä tuloksella sijoituttiin toiselle sijalle. Olin tosi iloinen, ja poni meni hienosti.



..maastoestekuva



 Varmaan tämä, vaikka mun päätä ei näykkään. Kirjava oli mahtava ja toi tunti on kyllä hyvin muistissa, vaikka aikaa tostakin on kaks vuotta :´) Kuvaajaa en muista yhtää, oisko ehkä Juuli.



Tai sitte tämä, hahha aina nauran tälle kuvalle yhtä paljon kun nään tän ;D Nossua ei oikee kiinnostanu hypätä, ja sitte ku se hyppäsi, tulos on tämä XD toi tunti meni muutenki kyllä niin putkee.. Kuvaajaa en tästäkää muista, tais olla Elisa :)


..tippumiskuva 


Noh, mulla ei oo semmosta kuvaa missä näkyy että tipun, mutta tässä oon just tippunu, siltä samaiselta ponilta ku tos ylempänä eli Nossulta. :D Tää tippuminen oli iha naurettava, poni meni esteen ohi ja sitte meni tasapaino jotenki niin lensin alas. Tolla samasella tunnilla meinasin tippuu uudestaanki ku poni pukitti aika isosti. Mul on siit kuvaki mut ehkä jätän laittamatta sen tänne..:D


..Kuva johon liittyy hyviä muistoja


Tässä minä ja Faberje, viimenen ratsastus Messilässä. Oli muuten tosi haikeeta tulla tollon alas selästä, kun tiesi että sinne kentälle ei enää ikinä pääse uudestaan ratsastamaan. Toi tunti oli silti tosi ihana, hypittiin ja käytiin kesämaassa ja nautittiin viimesistä hetkistä Messilässä.

Golosnyllä lammessa ♥


Korppariin tuli uusi lasti hevosia syksyllä 2012, ja silloin tuli myös Piotr, eli Pete jota rupesin hoitamaan. Siitä tuli mun vakkari, ja sillä menin talveen asti, kunnes se myytiin. Tässä kuvassa ekaa kertaa sen selässä :) Välillä kun nyt ratsastan Nerpalla, musta tuntuu että Pete oli moneltakin osaa samanlainen kun Nerppa on. 


Laitoin nyt tämän kuvan myös tähän, vaikka ei tää oo niin tärkeä kun noi muut. Mutta viime syksynä pääsin menemään Prestigellä, ei ehkä esittelyjä kaipaa se hevonen, mutta tässä nyt sen sukuposti. Prestige rupesi silloin pikkuhiljaa käymään tunneilla, ja olin ensimmäisiä ketkä sillä pääsi menemään. Se oli kyllä ihan mahtava, erillainen, mutta silti. Opettaja varoitteli että jos vähääkään liikaa vetää ohjista tai potkaisee, niin se hyppää heti pystyyn :D Tunti meni kumminkin ihan hyvin ja oli kiva kokemus päästä menemään sillä. Kuvan on ottanut Juuli.



…ensimmäinen kuva oman/lempparihevosen kanssa



Tämän hetken lemppari, eli Nerppa. Tää on otettu tän vuoden helmikuussa, ja tää on ensimmäsiä kuvia musta ja Nerpasta. Olin kyllä menny Nerpalla jo pari kertaa ennen ton kuvan ottoa, mutta ei ollu kuvaajaa. Nerpalla oon nyt mennyt aika kauan, jonkun kerran viikossa ainakin oon sillä nyt pitkään mennyt.. Hieno poni on :) 


..paras kesäkuva


Tää on viime kesältä ja tää on mun mielestä ihan onnistunut kuva. Lassi poseeraa kameralle, ja tykkään tän kuvan väreistä. Kuvaajaa en taaskaan muista yhtään.


..paras talvikuva


Tää oli aika helppo valita, sillä mulla ei oo hirveesti mitään talvikuvia, ainakaan ulkona otettuja.  Tässä meen taas Kirjavalla ja poni vei mua kyllä aika pahasti tolla tunnilla, mutta hauskaa oli! Tän on ottanu vissii Juuli.



… Tunnelmallisin kuva


Ei mulla mitään hirveen tunnelmallisia kuvia oo, mutta tää on ihan kiva. Kirjavalla meen taas, loppukäyntejä käytiin kävelemässä pieni lenkki niinkuin aina Messilässä tapana oli :)


5 kommenttia:

  1. Tulossa on, heti kun on hyviä aiheita postata :) Mutta ihana huomata että edes joku niitä postauksia kaipaa :D

    VastaaPoista
  2. Heeei, Kirjavahan se siellä! Hieno poni kyllä on, näen sitä viikoittain kun käyn siellä tallilla missä asuu :)

    VastaaPoista