Sivut

perjantai 18. heinäkuuta 2014

Tärkeimmät hevoset videolla!


Joo elikkäs olin alottanu ton videon tekemisen jo joskus kaks vuotta sitten, ja oon sitte aina vaan lisänny hevosia siihen :) Osa tolla videolla esiintyvistä hevosista ei oo niin tärkeitä ku jotkut muut on, mutta kaikki on kumminki jollain tavalla opettanu mulle uutta, ollu kivoja ratsastaa ja oon menny niillä useemman kerran. Tosta tuli hiukan pitkä mutta en osannu karsia mitään pätkiä pois. Mukana on myös vähän epäonnistuneempia pätkiä, toivottavasti ette järkyty :D


tässä linkki videoon
 toivottavasti ei häiritse kun joissain kuvissa on hirveät mustat reunat mut en saanu niitä pois :d




Ihan tärkeimmiksi hevosiksi mun ratsastus"uralta" voisin sanoa olevan:

t. Elfe Kira eli Elfe, jolla menin 2012 tammikuusta huhtikuuhun noin 2h viikossa kunnes se myytiin.
(laitan kaikista kuvat alle)




 r. Golosny eli Kirjava, jolla rupesin menemään Elfen lähdön jälkeen ja menin sillä useasti tunneilla siihen asti kunnes Messilä muutti Korppariin 2012 alkusyksystä. 




r. Pjotr eli Pete, 5-vuotias poni(silloin), vakkari ja hoitsu 2012 loppuvuoden. 



r. Lambaderas eli Lassi, vakkari ja hoitsu 2013 huhtikuusta loppukesään.





t. Laveera eli Veera, vakkari 2013 loppuvuoden.



 Ja viimeisenä r. Neran V eli Nerppa, on tullu tärkeeks ku oon sillä nyt jotain puol vuotta melko säännöllisesti menny.


Kaikkia näitä on ikävä (siis niitä ketä en enää nää), mutta uskon että niillä kaikilla on asiat hyvin siellä missä ne tällä hetkellä onkaan :)

1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu -> http://one-girl-one-horse.blogspot.fi
    Kommentoi mun blogiin kun olet tehnyt haasteen, niin käyn lukemassa ;)

    VastaaPoista