Sivut

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Ponipoweria!


Moikka! Taas on vähän kirjottaminen jääny, koulussa koeviikko meneillään ja muutenkin on ollu hirveesti tehtävää koulussa. Onneks kohta alkaa loma, enää jotain puoltoista viikkoa!

Otsikosta päätellen oon taas päässy harrastamaan poniratsastusta, menin Neranilla viime torstaina ja tällä viikolla maanantaina. Torstaina meillä oli puomeja, ja lopuksi mentiin myös ristikkoa. Poni tuntu aluks jäykältä ja jähmeeltä, mutta sitte loppu tunnista se oli tosi hyvä sen jälkee ku saatii laukata maneesia ympäri kovaa :D Nerppa keräs taas energiaa puomeista, mut se kans kuunteli kumminki hyvin samalla.
                         
                                        nää kuvat ei oo tolta tunnilta mutta samalta se meijän meno varmaa näytti :D           
     
                               


 Maanantaina olin pitkästa aikaa Neranilla Hekun tunnilla, yleensä kun oon nyt ollu Nooran tunneilla. Oli  ihan  älyttömän lämmin, varmaa ainaki 30 astetta. Nerppa tuntu alusta asti ihan hyvältä, vähän sillä oli kiire ja  pikkasen paino kädelle. Yritin taivutella sitä parhaani mukaan alkuverkkailuissa, ja siitä se rupes pikku hiljaa  kevenemään ja rentoutumaan.

  Ruvettiin sitte tekemää pysähyksestä laukannostoja, ja mä otin Hekun pyynnöstä mukaan hetken päästä  koottua laukkaa ja se onnistu oikeestaan tosi kivasti, Neran ei oo ikinä tuntunu laukassa niin kivalta ku sillon!  Se meni niin rauhassa ja kanto ittensä ja käytti takajalkoja, se oli kyl kiva tunne :D Otin myös  vastalaukkaympyröitä ja neki meni kivasti. Loppuraveissa poni tuntu taas ihan unelmalta. Se jakso tosi hyvin  vaik oli niin lämmin, en oo kyllä useesti yhtä kivalla ponilla menny ku Nerppa on :) 

 Tunnin jälkeen poni pääs pesulle sillä olin ainut kuka sillä meni maanantaina.

        
      
          


1 kommentti:

  1. Ai sä sen olit pessyt kun ihmettelin miten oli niin märkä :D mä menin meinaan nerpalla sun jälkeen maanantaina

    VastaaPoista