Sivut

perjantai 1. elokuuta 2014

Jatilan 9. vuokriksen leirivideo!


Nyt sain leirivideon valmiiksi, ja siitä nyt ei tullut yhtään semmonen kuin kuvittelin.. Materiaalit loppu kesken, ja muutenkin jouduin alottamaan monta kertaa alusta kun toi elokuvatyökalu ei oikeen suostunut yhteistyöhön. Nyt mulla ei ees ollu laittaa mitään semmosia hauskoja pätkiä tohon, koska niissä esiintyvä ihminen pääsi poistamaan ne silloin leirillä mun kamerasta.. Mulla on vieläkin hirvee mustelma jalassa, törmäsin vissii patteriin kun yritin taistella niitten pätkien puolesta mutta valitettavasti hävisin..:DD No jäi mulle pari lyhyttä pätkää jotka sitten laitoin tohon ;)

tässä linkki, toi ei näköjää näy mobiililaitteilla, enkä osaa laittaa sitä sillee et se näkyis :(


Mun mielestä tosta tuli paljon huonompi kun siitä toisesta leirivideosta minkä tein, mutta kaipa tuo nyt menee.


Tähän postaukseen voisin vielä sanoa vaikka ei nyt aiheeseen liitykkään niin suunnitelmat muuttuivat taas edellisestä postauksesta, en mennytkään tällä viikolla miekkiöön tunnille, vaan olin korpparissa tiistaina Hekun tunnilla ja menin Grandejalla, jolla siis en ennen ollut mennyt. Se oli kiva mutta virtaa riitti ehkä vähän liikaakin.

Torstaina olin myös korpparissa Nooran tunnilla ja menin Neranilla. Nerppa oli koko tunnin hyvä, tehtiin vastalaukka kaaria, ja mä tein ne myös laukan vaihtojen kanssa kun muuten olisi ollut liian helppoa. Nerppa vaihtoi kivasti, ja muutenkin teki tehtävät hyvin. Nerppa on varmaan ainut poni mitä oon pidempään ratsastanut kenen kanssa mulla ei oo ikinä ollu sellasta huonoa fiilistä tunnin jälkeen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti