Sivut

lauantai 11. tammikuuta 2014

Aloitus

Moikka! Mä oon pitkään harkinnut blogin aloittamista ja vihdoin sain aikaseks tehtyä tämän. Mun nimi on siis Milla, oon 16 vuotias tyttö Lahdesta. Oon suhteellisen huono tällaisissa aloitusteksteissä, joten tää taitaa jäädä lyhyeksi.

 Blogin tarkoituksena on toimia tällaisen normi tuntilaisen treenipäiväkirjana. Tällä hetkellä ratsastan Takkulassa, mutta käyn myös välillä Korpparissa. Tulevien postausten aiheena on siis normaalit ratsastustunnit sekä saatan myös kirjoittaa muista pienistä hevosiin liittyvistä asioista. Ratsastan tunneilla 1-2 kertaa viikossa, joskus harvoin enemmänkin.

Oon ratsastanut 10 vuotta, mutta sitä ei tasosta välttämättä huomaa sillä oon ratsastanut ne kaikki vuodet ratsastuskouluissa. Kisoissa en oo hirveesti käyny, mitä nyt muutamissa harjoituskisoissa. Kumminkin tänä vuonna olisi kiva päästä kisaamaan enemmän kuin viime vuonna.
kesällä olin maastotaitokisoissa Lassin kanssa
Huomenna oon menossa estetunnille Empun kanssa, ja saadaan kuvaajakin, joten jo huomenna on tulossa uutta postausta. Yritän pitää tän blogin mahdollisimman aktiivisena, mutta pitää nyt kattoa mitä tästä tulee. Tähän loppuun voisin laittaa vähän kuvia viimeaikaisista ratsastuksista.
Veera
Tessa viime tunnilla



 (blogin ulkoasu kesken)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti